Info

Malms køreskole er ejet af Martin Malm Johansen. Som også tager al teori, og kører med elever. Martin er 38 år, og har haft køreskolen i Hørsholm i 12 år nu.

Til at hjælpe med at køre, med elever har vi Stefan Nielsen, på 50 år. Stefan har været kørelærer i 12 år. Og har været ansat hos os, de sidste 9 år. Han er også uddannet lastvogns mekaniker. Så ved en del, om biler.

Dansk kørelære union

Vi er medlem af Dansk kørelære union. Vores og jeres sikkerhed. De sørger for at vi hele tiden, får alle de nye regler. Så køreskolen er opdateret.

Teori

Teoriundervisningen starter kl 19, på en fast uge dag, som er den sammen som holdet er startet.

Teoriundervisning foregår på følgende adresse:

Hovedgaden 26  1. sal (lige over Legekæden/ Bog og ide)
2970 Hørsholm

Bussen stopper næsten lige ved døren. Da lokalet ligger lige ved Hørsholm midtpunkt

Kørsel

Du bliver hentet et aftalt sted, evt. hjemme, på din skole eller arbejde.
Bilen vi kører i - Volvo v40cc, fra 2021 eller en Audi A3 fra 2017

Betalingsmåder

Lovpakken kan afregnes på følgende to måder:

1) Ved betaling af hele lovpakken samlet.

2) Lovpakken deles i to dele, hvor første del bliver sendt pr mail, inden for den første uge og anden del kommer efter ca. 5. gang teori.

Tilmelding

Ønsker du at tilmeldes et hold eller har du andre spørgsmål, så ring direkte på:
Tlf.: 26 85 98 50 eller se under kontakt.